Splošni pogoji poslovanja

Uporaba splošnih pogojev

Ti splošni pogoji določajo pogoje uporabe in nakupa preko spletne trgovine Smex.si, ki je dostopna na povezavi http://www.smex.si  (v nadaljevanju: 'spletna stran') in jo upravlja družba Spletna Rešitev d.o.o. (v nadaljevanju: 'ponudnik').

Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani. Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije.

Informacija o ponudniku in kontaktni podatki
Ponudnik: Spletna Rešitev d.o.o. 
Sedež ponudnika: Predilniška cesta 14, 4290 Tržič, Slovenija
ID za DDV: SI16806786
Matična številka: 8309728000
TRR odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.SI56 1010 0005 7245 515

Kontaktni podatki:

E-mail: info@smex.si
Spletna stran: www.smex.si



Postopek nakupa

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.smex.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo "Nadaljujete na blagajno" in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.smex.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ''odstrani''. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ''Nadaljujte z nakupovanjem''. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  •          1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  •          Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  •          2. Strošek dostave: dostavljamo z dostavno službo DPD. Strošek dostave je 3,5€. nad 95€ pa je strošek dostave brezplačen
  •          3. Način plačila: Izbira se lahko med tremi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu in plačilo s kreditno kartico ali paypalom.
  •          4. Promokode: Če ima uporabnik veljavno promokodo za popust jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb V redu.
  •          5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb 'Oddaj naročilo''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst  ''Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup!.'' Prav tako dobite na vaš email naslov vse podatke o naročilu.

Cene

Vse cene na spletni strani so izražene v evrih (EUR). Vse cene prikazane na spletnem naslovu se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik odda naročilo, in sicer z elektronskim sporočilom, ki ga pošlje na elektronski naslov kupca. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

V primeru akcijskih cen npr. ''akcija zadnji kosi'', le ta velja za točno ta model in velikost, ki ste prvotno naročili tisti trenutek določene akcije. V primeru morebitnih vračil in menjav, se izdelek obračuna po redni ceni in se popust ne upošteva.

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe.

Popust in promocijske kode

Koda za popust in promocijska koda prinašata različne ugodnosti pri nakupu in sta časovno omejeni. Aktivno kodo za popust in promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v naših novičkah ali drugih medijih.


Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust, razen če je to navedeno drugače. Vnesete jo v spletno trgovino, ko že izberete artikle, ki jih želite kupiti. Kodo vpišete v polje KODA ZA POPUST. Ko vpišete kodo za popust, se njena vrednost avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Naročila

Za oddajo naročila v spletni trgovini Smex.si se ni potrebno registrirati. Če želite opraviti nakup morate ob oddaji naročila samo izpolniti točne podatke.

Ponudnik lahko naročilo tudi zavrne, če ugotovi, da ga pod danimi pogoji ne more izvesti. Predhodno kupca o tem obvesti in navede razloge za zavrnitev naročila, seveda če je to možno.

Naročilo blaga velja kot potrditev pogodbe o nakupu. Kupec po zaključku postopka naročila na naveden e-poštni naslov prejme podatke o naročilu. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 5 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.

Kupec prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpošljemo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da dostavna služba blago tudi dostavi na prejemnikov naslov.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Preklic naročila

Prejeta naročila preko spletne trgovine Smex.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno ter poslano s spletne trgovine Smex.si .

Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte na info@smex.si. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
- V naslovu sporočila: Preklic naročila
- V vsebini sporočila: a) ime in priimek kupca, b) naslov kupca, c) številka naročila
 

Neprevzem paketov

V kolikor kupec naročenih artiklov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku čakalnega roka dostavne službe DPD (5 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, za kar mu bo ponudnik izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe - naročila ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja z izvršbo.

Stroški neprevzema naročenih artiklov vključujejo 2x poštnino, stroške obdelave naročila, embalaže in pakiranja.

 

Odstop od pogodbe in vračilo blaga

Od pogodbe lahko potrošnik odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih (14) dneh od sporočila o odstopu. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj ko bo to mogoče, najkasneje pa pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

O nameravanem vračilu nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvesti na kontaktni e-naslov: info@smex.si.

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tukaj.

Potrošniki vrnejo izdelke najkasneje v 14-ih dneh od sporočila o odstopu na naslov ponudnika:  Smex, Predilniška cesta 14 4290 Tržič.

Vse stroške, povezane z vračilom izdelkov, plača kupec. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga, kot je to določeno v 43.c, čt. ZVPot.

Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo. 

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Plačilni pogoji

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Način plačila uporabnik izbere v postopku naročila.

Uporabnik lahko naročeno blago v spletni trgovini www.smex.si plača na naslednje načine:

  • z gotovino ob prevzemu: V plačilnih možnostih izberite opcijo Plačilo po povzetju.
  • z nakazilom na račun podjetja Spletna Rešitev d.o.o.. Izdelke lahko plačate preko katerekoli spletne banke ali preko položnice na banki oz. pošti. Po potrditvi naročila vam bomo posredovali na vaš e-mail naslov vse potrebne podatke za izvedbo plačila oz. nakazila.
  • s plačilno ali kreditno kartico (Activa, MasterCard, Visa, Visa Electron, Discover, BA Maestro, American Express)
  • preko Paypal-a

Izdaja računa

Po naročilu produktov kupcu pošljemo račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. 

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobavni rok 2-8 delovnih dni. Za vse ostale produkte, ki pa niso na zalogi je pa definirano pri vsakem produktu posebej.
V kolikor ste za izdelek, ki ga ni na zalogi, oddali povpraševanje preko obrazca vam bomo na vaš kontakt sporočili možnost dobave in dobavni rok.

Dostava

V spletni trgovini www.smex.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Prejeta naročila do 14. ure skušamo odpremiti še isti delovni dan, razen med vikendi in prazniki .

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Dostavo izvajamo v sodelovanju z dostavno službo DPD. Običajno je med delavniki naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga DPD predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Na osnovi naših dosedanjih izkušenj sta tako od dneva, ko kupec odda naročilo v spletni trgovini Smex.si, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebna do dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša.

Dostavljamo samo v Sloveniji.

Cenik dostave

Vsa naročila pošiljamo z dostavno službo DPD s katero imamo sklenjeno pogodbeno razmerje. Cena poštnine je enotna in sicer 3.50 EUR.

Pri nakupu nad 95 EUR (brez vrednosti poštnine) je dostava po Sloveniji brezplačna.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila.

Slike na spletni strani lahko malenkostno odstopajo od realne barve produkta in so odvisne od samih nastavitev uporabniškega monitorja ali telefona. Ponudnik si pridržuje pravico do manjših sprememb v opisu izdelkov (dopolnitve opisa), brez obveznosti obveščanja uporabnikov.

Cene na ponudbi veljajo 3 dni.

Varnost

Ponudnik zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega strani www.smex.si v celoti ostali shranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Spletna Rešitev d.o.o.. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo.

Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali naročilu na e-novice, uporabnik dovoljuje podjetju Spletna Rešitev d.o.o., obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Spletna Rešitev d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletne trgovine www.smex.si in podjetja Spletna Rešitev d.o.o.. Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Arhiviranje pogodb

Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Spletna Rešitev d.o.o. Predilniška cesta 14, 4290 Tržič. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@smex.si.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 888 9146 ali po elektronski pošti na info@smex.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@smex.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik. ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pojasnilo

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 15.06.2016.
Splošne pogoje ter vse ostale informacije lahko podjetje Spletna Rešitev d.o.o. spremeni brez predhodnega obvestila.

V primeru dodatnih informacij ali vprašanj v zvezi s splošnimi pogoji poslovanja nas lahko kontaktirate preko elektronske pošte na info@smex.si.